tirsdag 2. november 2010

Ruskevær og andre tær :)

Idag er det perfekt vær til å drive husarbeid! Marcus kommer hjem i morgen pluss at Lucas og jeg får besøk av de skjønne barseljentene, og da er det greit at det er rent og ryddig hjemme, så det skal jeg bruke ettermiddagen på :P (og jeg er sikkert ikke den eneste)
Jeg er ikke noe glad i regn, men er takknemlig for at det ikke kommer som snø! Også er det jo veldig kos og sitte under teppet på kvelden med en kopp te, masse sterinlys og høre regnet som trommer på vinduene! Skikkelig høst stemning!
(bilde er lånt fra google)

Ellers tror jeg Lucas har begynt å sutte på "tommelen"... Eller lettere sakt storetåa! hehe... Da jeg kom inn til han idag (alfor) tidelig nå han med tåa i munn :P, og det er ikke første gang! jaja, er vel kanskje lettere å venne han av med det enn om han hadde suttet på tommelen, og freløpig er han jo bare skjønn når han gjør det... Jeg fikk ikke tatt bilde av det, men skal prøve å få gjort det neste gang han sitter å slafser på tåa ;)

(bilde lånt på google)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers