fredag 12. november 2010

Giveaway på divamamma's blogg! - flott traktor i tre!

Jeg syntes det er utrolig morro å lese blogger fra mennesker fra grenland! Og kom over denne flotte bloggen, divamamma. Hun skriver om mammalivet, husbygging, miljø og interiør. En spennende blogg for de fleste interesser!

Nå har hun en giveaway på bloggen sin, link finner du HER. Det er flotte treleker, som både jeg og sønnen min er veldig glad i! Jeg syntes det er utrolig synd at det er så lite treleker å få tak i, alt i dag er jo i plast, og ikke like robust som den gode gamle treleken!

Her er et bilde av leken jeg håper på å vinne i giveawayen (bilde er lånt fra bloggen til divamamma):


Nå er det ikke lenge til jeg skal på sjarmtroll- party hos søsteren min, Charlott. Det gleder jeg meg til, og håper på å finne mange flotte treleker som Lucas kan få i julegave, og kanskje jeg finner noen gaver de Helmine og Elias (Kusine og fetter til Lucas)

3 kommentarer:

  1. Ja, McQueen er helt klart en av mine favoritter, jeg liker når designerne tar ett skritt lenger enn de fleste, og kjører på. Som for eksempel Galliano og Westwood også :-)
    Jeg kan tenke meg at det var en opplevelse å besøke butikken i London, ja. Der skulle jeg ha vært.. :-)
    Klem fra Liv!

    SvarSlett
  2. Det var genialt! Og å gå på selfridges med ALLE designerne var nesten som å komme i himmelen!! Jeg endte opp med et par Jimmy choo sko som er nyyydelige! Jeg skal legge ut noen bilder av de så kan du se :D

    SvarSlett
  3. Hei ! Så koselig at vil være med i konkurransen. Lykke til :)

    Legger meg til som følger av bloggen din jeg :)

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers