torsdag 4. november 2010

Drømme "kone" bilen!

Nå som Marcus er hjemme med gull og kjører å henter han i barnhagen trenger jeg en bil for å komme meg til og fra jobb... Og drømme bilen min er FIAT 500! Den er fin, god og kjøre og man kan jo nesten parkere i en skoeske med den :D
Men foreløpig skal vi ikke bruke så mye penger på bil nr 2, så da får jeg vente litt med den.
Er det noen som har noen tips til gode småbiler? Tenkte rundt 50 000... Har kikket litt på golf og polo, men vi får se hva vi finner :)

(bilde lånt på google)

2 kommentarer:

  1. Fiat 500 hold jeg på å kjøpe meg no men di er ganske dyre så jeg har oxo kjøpt meg en billigere bil no. Er mange fine små biler har jo Peugeot 206 di er fine og små =) lykke til med bilkjøp=)

    SvarSlett
  2. Vi har kikket litt rundt, og jeg har funnet mange greie biler... Vi trenger bare ekstra bil i et par år, så vi kjøper nok bare en billig en som vi kan kjøre til den ikke er noe mer å ha, skal ha en bedre bil nr 2 når Lucas blir litt større :)

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers