torsdag 9. desember 2010

Veiedag og siste eximia behandling

I går hadde jeg veiedag og siste eximia behandling. OG jeg er veldig fornøyd med resultatet av begge deler! Vekten viste - 1 kg, og etter endt eximia behandling målte vi hvor mange cm jeg hadde gått ned fra 1. behandling. Resultatet: 6,5 cm både nederst og øvert på låret.
Så dette var en veldig positiv "bivirkning", for jeg tok egentlig behandlingene for å resusere cellulitter. Etter 10 behandliger har jeg veldig få cellulitter og jeg er kjempe fornøyd!!
Det jeg liker aller best med å ta disse behandlingene er at det er ikke noe kirurgisk inngrep! Det er figurforming som er relativt smertefritt! (Det kan gjøre veldig vondt om man har cellulitter, kommer mer tilbake til det!) Mange mennesker tar jo fettsuging for å få fjernet "ridebukselår", men på denne måten kan man få gjort det på en helt ufarlig måte! Og at man kan redusere cellulitter er helt utrolig, for tideligere har det vært en myte at disse kan man ikke gjøre noe med.
FEIL! Dette er genialt!!

Min erfaring med behandlingene:
Jeg hadde først en prøve time for å se om dette var noe for meg, og fytti!! Det gjorde VONDT!! Monica forklarte meg hvorfor, jeg hadde så mye cellulitter og derfor veldig dårlig blodsirkulasjon i bena mine. Disse behandligene ville hjelpe, og ved å få igang blodsirkulasjonen i bena igjen ville jeg lettere kunne forbrenne fettet i bena også nå som jeg skule gå ned i vekt. Jeg har nemlig prøvd å slanke meg tideligere og da gikk jeg ned 30 cm rundt magen og kun 5 cm rundt lårene. Nå håper jeg på å bli mer proposjonal! Det blir spennende å se i ukene som kommer etter behandlingene om jeg fortsetter å redusere cm rundt lårene!
Jeg bestemte meg for å gi det et forsøk, og startet en kur på 10 behandlinger. Vi målte 1 gangen (-2 cm), etter 5 ganger (- 4,5 cm) og nå etter 10 ganger( -6,5 cm).
Og resultatet ble slående! Kunne ikke vært mer fornøyd, selv om det har vært ganske vondt til tider.
( det var kun vondt der jeg hadde cellulitter!)
Jeg fikk prøve med behandling på mage og rygg også, og ble veldig overrasket over at dette ikke var vondt i det hele tatt! Monica foklarte at det var fordi det var ikke noe cellulitter der og at blodsirkulasjonen var bra! Da tenkte jeg at jeg sikkert ikke kom til å få noe effekt av det, men tok jammen feil! Ned 2 cm etter 1 behandling! Så det trenger faktisk ikke å gjøre vondt for å ha effekt!

Sliter du med fettansamlinger på uønskede steder, cellulitter eller rett og slett vil ha litt starthjelp for å starte å krympe noen cm kan disse behandlingene absolutt anbefalles!

Mer info om disse behandlingene finner du her:

Og link til facebooksiden finner du her:

8 kommentarer:

  1. Høres jo helt genialt ut!! har virkelig lyst å prøve det ut =)))

    SvarSlett
  2. Det er 50 % på behandlingene nå i desember :)

    SvarSlett
  3. jeg kunne ha veldig lyst å prøve dette. virker det på folk som er slanke også? jeg er slank,men har både celulitter og en del underhudsfett.

    SvarSlett
  4. Hei. Det skulle jeg tro det gjør. Jeg ville ringt Monica å hørt jeg. Behandlingene kan absolutt anbefalles asså!!

    SvarSlett
  5. Hei!


    Er det alltid 50% avslag på behandlinger i desember? Tror du det vil være et slikt tilbud i år også? :)

    SvarSlett
  6. Hvordan har effekten vært i etterkant?

    SvarSlett
  7. Hei, jeg var på den behandlinger i går, dere syns ikke at lyd på apparat er for høy for øre og hodet? jeg har tannregulering og lyd som gå fra den er ubehagelig, av og til ser ut som hodet skal eksplodere...er noen som opplever slikt?

    SvarSlett
  8. hei, hvordan varte effekten? varte den lenge i etterkant, eller ble bare væske borte, ikke fett?

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers