onsdag 1. desember 2010

Ny veiedag... Spent!!!

Da var det tid for å veie igjen! Hva vil vekten vise denne gangen? Til nå har jeg gått ned 1,6 kg, på to uker... Og det er jo ikke så værst det, men jeg har en laaang vei igjen før jeg har nådd målet mitt!
Det positive nå er at det begynner å vise resultater, for jeg har nok gått ned mer i cm enn kg... Noe takket være trening, men også takket være eximia behandlingene jeg får på Eternity klinikken! For et resultat!! Nå er jeg snart ferdig med alle behandlingene, og jeg er kjempe fornøyd med resultatet!
Sliter du med cellulitter kan dette absolutt anbefalles!
Fra jeg startet behandlingene har jeg gått ned hele 6 cm rundt lårene, og over halvert cellulittene! Jeg var veldig skeptisk før jeg startet, det er jo ganske kostbart, men WOW! Verdt hver eneste krone!!


Så tilbake til dagens veiing:
Resultat: -1 kg! JIPPI, på rett vei igjen!
Totalt vekttap: 2,6 kg
(bilde lånt av google)

2 kommentarer:

  1. mye koster sånne behandlinger a??

    SvarSlett
  2. Informasjon om pris finner du på hjemmesiden til eternity klinikken ;)

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers