lørdag 4. desember 2010

Julebord sesongen...

I går var Jane og jeg ute en tur så vi kunne danse litt. Jeg må si jeg ble veldig skuffet, vet ikke om det var kulden eller hva det var, men det var jo nesten ikke folk ute! Fredag midt i julebordsesongen også var det så å si ingen folk! MAKAN!!! Men men, vi ble først sittende på Jimmy's litt før vi vandret videre fra sted til sted i evig jakt etter noen festlige mennesker å prate med...
Jane var edru i går (kom rett fra jobb) og jeg var så og si edru jeg også, og da er det ganske så artig å se på alle de andre rare menneskene (de få som var der da)...
Jeg blir like imponert hver gang jeg ser firmaer som er ute sammen! De yngste jentene bli bedt opp på "dans" av halvpensjonister som kun er ute denne ene gangen i året. OG da skal man jo SELVFØLGELIG klå!!! Hva tror de? At disse unge uskyldige jentene syntes det er sjarmerende?? Man kan se at de putter på seg et modig smil, og prøver diskret å rygge et ekstra steg. HALLO!!!! I dette tilfellet kan man ikke være diskret, for det er ingen ting som er diskret med måten noen av disse gubbene oppfører seg på!! Har du stilletthel?
BRUK DEN!!
"Ups, var ikke meningen å tråkke på deg asså, jeg er bare sååå klønete!" Der var en ute av spill og du er klar for neste offer... Når alle gubbene er ute av spill kan man konsentrere seg om dansing og eventuell flørting med han kjekke som som står i baren! (Vil bare påpeke at ikke alle "gubber" er sånn, noen er bare hyggelige og da tar man selvfølgelig en dans!)

En annen ting jeg satt å reflekterte over i går er alle damene som er "godt voksne" som kler seg i aaalt for korte og trange kjoler, med aaalt for mye sminke og som prøver seg på aaalt for unge gutter!
Mange av disse damene er kjempe flotte damer! Hadde de kledd seg litt mer for sin alder, hatt litt mindre sminke og ikke lagt ann på kompisen til sønnen kunne de helt sikkert scoret bra på julebord de!
Tenker barna hadde vært super fornøyd om de hadde kommet hjem fra julebord selv,  for barna i disse tilfellene er godt over 20 år!
Og funnet mamma i het omfavnelse med kameraten!
JIIIZZEZ! Mye rart asså...

  • Hva er lov, og hva er ikke lov når man er på julebord?
  • Hva er "grei" aldersforskjell når man skal på jakt?
  • Hvor langt kan man la de gå før man sier fra?
  • Hvor mange ganger skal man måtte si fra før det er greit å klinke til de? 
(bilde lånt fra google)


2 kommentarer:

  1. He he....var selv på julebord og kan skrive under på samtlige punkter av det du nevner her ja... Men jeg var bare middels edru...

    SvarSlett
  2. Hmmm - tar du en kvalitetskontroll på skjørtelengden min før morgendagens julebord?

    ;) Anne Merete

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers