onsdag 15. desember 2010

Veiedag, dette går stålende !

Hehe, ja det gjør det faktisk! Jeg har nemlig vært syk siden fredag og har neste ikke fått i meg noe mat! Det har for det meste gått i supper :-P
Så da må jeg si det var ekstra spennende å gå på vekten idag.
RESULTAT:
-2,8 kg :-)

Det er jo en greit "kickstart", så nå må jeg bare være forsiktig når jeg etterhvert klarer å spise normal mat igjen at jeg ikke eser ut igjen... Muffintoppen er jo endelig på vei bort!!

Det har vært lite blogging idet siste, men sånn er det å være alene med sykt barn og være syk selv! Blir liksom søvn og avslapping som gjelder ved de mulighetene som byr seg da gitt :)

TOTALT NÅ;
-6,4 kg :-)

Spent på hvordan det går med mine cm mål? Se HER!

3 kommentarer:

  1. så flink du er:) går du på en spesiell diett?? :)

    SvarSlett
  2. Nei, jeg bare har kuttet ut godeteri og brus. Spiser minrde karbohydrater og prøver å holde meg litt aktiv.

    Denne uken gikk det ekstra "lett" siden jeg har streptokokker i halsen som gjør at jeg ikke klarer å svelge fast føde :-P

    SvarSlett
  3. Så flott da:)

    Brus og godteri er en bra start, og ikke minst litt mindre kjappe karbohydrater. :)

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers