onsdag 9. februar 2011

Profilbilder på facebook... Mange varianter!- samt andre facebook flauser...

Alle variantene av profilbilder på facebook imponerer meg! Men det er noen som imponerer med mer enn andre... Hva er det med folk som driver å tar bilder av seg selv i speilet?? Herregud!! De bildene blir IKKE bra asså! Det ser rart ut og man skjeler fordi man kikker på seg selv i kameraet.

Og hva med de "kjekke" gutta som tar bilder av seg selv i bar overkropp med store muskler og solbriller??? Ugg Ugg... Uralderen tar innpå igjen nå asså!! Solbrillene passer ikke helt inn i settingen som en "alfahann" (gorilla)...

Et annet fenomen er de som bytter profilbilde HVER DAG??? Hehe, men jeg kan jo skjønne er det er viktig å ha 2000 profilbilder :-P




Det er mange andre flauser på facebook, og når jeg skriver om disse er det sikkert mange som reagerer negativt, men seriøst... Da får det heller være asså, dette må vi snakke om!
  • La oss alle lage et album som heter Meg også putter vi alle bilder vi kan finne av oss selv ( som selvfølgelig er tatt av oss selv i speilet på badet)...
  • La oss for all del dele skrive F. eks: jeg er så lei av å bli skuffet. Og når vennene dine spør; hva er det nå snuppa?? Så svarer vi; Jeg vil ikke prate om det... Så DRIT i å skrive noe in the first place da!!!! Herregud asså!
  • Hva med alle sitatene som sier hvor tette alle andre er, hvor perfekte vi selv er og at vi fortjener bedre?
  • OG for all del! Oppdater gjerne statusen om du skal på do, vaske tøy, lage middag, støvsuge, klipper neglene, fyrer i ovnen, skriver handleliste, tar på lipgloss, glor i veggen m.m... Vi TRENGER å vite AAAALT!
Noen andre der ute som har noe de irriterer seg over med facebook??

6 kommentarer:

  1. Haha,kooooser meg over sånne folk jeg da ;D
    Fryktelig underholdende. . .

    Er det så irriterende er det bare åslette dem,eller å fjerne dem fra oppdateringene,så du ikke ser noe til dem ;) Ikke verre enn det.

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Tro meg, det er noen jeg har fjernet fra oppdateringene...

    SvarSlett
  3. pass på hva du skriver....ikke kast stein i glasshus:)

    du har jo vært ganske ivrig på å oppdatere statusen din tidligere du og:p hehe

    SvarSlett
  4. Første mann som følte seg truffet, ventet på det :)

    Jeg skriver et morsomt innlegg om mine meninger og du (som ikke vil ikke skrive hvem du er) Kan mene det du vil :))

    Og hvis du har lest innlegget godt nok så har jeg ikke problemer med de som oppdaterer ofte, men jeg syntes det er spesielt å skrive om ALLE MULIGE SMÅTING!!! Man trenger ikke å vite når folk klipper neglene sine ;)

    SvarSlett
  5. hahaha! kunne ikke vært mer enig!

    SvarSlett
  6. Anonym(kaller meg anonym Kristine, så veit du ikke hvem jeg er :p) sa: hihi.. jeg føler meg truffet :P skreiv akuratt et status om at jeg ska sove, å te tannlegen i mårra å sånt.. hihi.. men har ikke et album med bare bilder enn meg selv annet en de 5 profilbildene mine ;P

    Men jeg syntes det er morro at folk er ivrige.. hehe..

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers