onsdag 9. februar 2011

Den som venter på noe godt!

Jaja, da var periode bloggeren tilbake! Takk til dere som gidder å lese bloggen min selv om det noen ganger går en "liten" stund mellom bloggeinnleggenene... Noen ganger blir det bare sånn med mye som skjer i hverdagen og på jobb :)

DEN SOM VENTER PÅ NOE GODT,
venter ikke forjeves, selv om det noen ganger kjennes slik ut!
Og jeg snakker selvfølgelig om:
SLANKING...
Nå har jeg holdt på leeenge føler jeg, men det går veldig trått asså! Jeg har til nå gått ned ca 8 kg, noe som er vel og bra, men jeg har fortsatt minst 10 kg igjen!! Men ønske om - 15 kg!
En ting jeg er 100 % sikker på da er at bare jeg ikke gir meg så skal jeg klare det! Det får heller ta lang tid :)

Mitt mål: M.I.L.F :d hahaha

PS: Klarer jeg målet mitt før sommeren skal jeg ta noen flere Eximia behandlingerEternity- klinikken.
Jeg har skrevet flere innlegg om tidligere behandlinger HER.

HA EN FANTASTISK DAG!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers