onsdag 23. februar 2011

Hussalg og blogging når man er "alene" mor...

Som flere allerede vet har vi kjøpt oss hus og vi skal overta i Mai. Vi må derfor selge huset vårt, og det haster jo litt for det er jo ikke sååå lenge til vi flytter. Hadde en megler fra Privat megleren innom i går og han anbefalte visning rundt 23. mars.. IIIIKKKK, også så mye "greier" vi har... Så i går satte jeg i gang og begynte å pakke bort ting vi ikke bruker og pakket bort en del bøker og pynte ting for å minimalisere litt i stua. Det ble veldig bra! Fikk også begynt på kontoret, og skal fortsette i dag. Helgen skal brukes til å gjøre de siste inngrepene på badet, og forhåpentligvis er huset klart til bildetaking om ca en uke...
Spennende!
Megleren i går kom frem til takst på ca 2 200 000 noe som stemmer greit med hva vi har tenkt selv, og siden det er såpass få hus nå mente han at det var muligheter for å få over takst. Og DET hadde jo bare kommet godt med!!!

I dag kommer det en megler fra Krogsveen, i morgen en fra Terra og onsdag neste uke en fra Eiendomsmegler 1... Blir spennende å se hva de kommer frem til!

Uansett hvem vi velger tror jeg nok det blir veldig bra! Jeg gleder meg egentlig til huset er visningsklart, prospektene er trykket opp og hele prosessen kommer igang :)

Når det kommer til bloggingen er og forblir jeg en periode blogger. Iallefall en stund frem til ting roer seg ned og vi har kommet på plass i det nye huset.
Over til noe jeg syntes var veldig hyggelig; Jeg var innom på minimal på Rughtvedt her om dagen og fortalte Mette at vi skulle flytte utover. Da var det ei kunde i butikken der som visste at vi skulle flytte til Cocheplassen. Da sa jeg; " jøss, skal si ryktene går fort", men grunnen til at hun visste det var at hun leste bloggen min :D Så utrolig koselig! Det gjør at man vil fortsette å blogge...

Håper dere vil følge oss på veien til Bamblelandet igjen! Og da blir det mer blogging ;)
Nå må jeg bruke tiden på å få ting klart, men jeg skal selvfølgelig oppdatere viktige ting her :)

Vi blogges!

(hilsen mamma til Lucas som akkurat har blitt 1 år :D *stolt*)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers