onsdag 29. desember 2010

Veiedager! Ikkkk, også rett etter jul :P

Først må jeg bare ta med veiedagen jeg hadde sist uke. Den gruet jeg meg egentlig veldig til for jeg var syk uken før og gikk da ned nesten 3 kg. Tenkte at da kom jeg sikkert til å legge på meg når jeg endelig kunne spise mat igjen, men....
NEIDA :-D -0,2 kg!! Og meget fornøyd med det!
Og så var det siste uken nå da, med jul og alt... Jeg har prøvd å være flink å bare begrense det til julehelgen og det har egentlig gått veldig greit. Forkjølelsen sitter fortsatt veldig godt i, for hver gang jeg anstrenger meg litt hoster jeg nesten opp en lunge... Så noe trening har det ikke blitt!
Det var med stor gru jeg gikk på vekten i dag tidelig!
Resultat:
-0 kg
JAJA, har iallefall ikke lagt på meg da :-P
Håper formen blir rast bra nå så jeg kan få trent og få litt fart på sakene igjen! Jeg har fortsatt noen kg igjen!!

Til nå er vekt nedgangen
-6,6 kg :)

PS: JEG FÅR PÅ MEG ALLE KLÆRNE JEG HADDE FØR JEG BLE GRAVID!!!!!!!
Nå er målet at de skal bli for små så jeg kan kjøpe meg masse nye klær :-D



3 kommentarer:

  1. Helt sikker på at du håper at klærne skal bli for små Kristine? ;)

    SvarSlett
  2. Ja!!!! Trenger nye klær alikevel, men gidder ikke å kjøpe nå, vil heller kjøpe klær som er mindre og som alikevel passer ;) Jeg skal iallefall ned 10 kg til!!!

    SvarSlett
  3. du er sååå flink:) Inaaaa

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers