mandag 3. januar 2011

2011- året da drømmer blir virkelighet!!!

2010 er over, og vi er allerede tre dager inn i det nye året! Jeg GLEDER meg! Det blir helt sikkert mange høydepunkter dette året også, og nyttårsforsettene er på plass:)
  • Jeg skal bruke trapper istedet for heis!
  • Jeg skal gå ned 12 kg til!
  • Skal finne på mer med Lucas!
Disse forsettene begynte jeg vel egentlig på i 2010, men hvorfor forandre på noe som fungerer bra??
Vi møter det nye året med en FRISK familie, og det er så deilig! Pappa'n reiser på jobb til onsdag, og jeg gruer meg ikke for jeg vet at det blir bedre nå :) Vi har endelig funnet ut hvorfor lillemann har vært så mye syk, han har barneastma... Dette rammer veldig mange barn og de vokser det som regel av seg. Nå får han medesin hver dag morgen og kveld og har blitt frisk som en fisk ( og enda mer aktiv, puh!)

Nyttårshelgen ble feiret med gode venner. Nyttårsaften hos Fam. Slåtta og 1. nyttårsdag var det juletapas hos oss. KOOOS! Det er deilig å feire slike dager med venner :)


Nei, nå har jeg ikke tid til å skrive mer, trappene venter ;-)




JO FORRESTEN: Jeg kommer til å blogge mer igjen nå som julen er over og sykdom ute av huset...
SÅ følg med! Kommer nok noen lekkerbisker utover våren!
Kanskje bygger vi hus??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers