mandag 15. november 2010

No more bumps!

Jeg sliter, som veldig mange andre damer, med cellulitter... Men nå er nok nok!!! Jeg vil ikke ha det sånn lenger og har derfor begynt med behandlinger på Eternity-klinikken. Dette er kun kosmetisk, og ikke noe kirurgisk. Det går ut på å bruke ultralyd og elektrolyse til å smelte/løse opp cellulittene. Deretter bruker man dyp massasje og man "aktiverer" lymfekjertler som for drenere. Da tisser man ut "det overflødige". Etter første gang gikk jeg ned hele 2 cm rundt låret nederst, og 1 cm øverst. Nå har jeg begynt på en kur på 10 behandlinger og fullførte idag min tredje. Jeg har allerede fått mindre cellulitter, og har krympet i lårene. Jeg er kjempe fornøyd! Buksene begynner å bli større :D hurra hurra hurra!!

Er dette noe for deg? Les mer om det HER


5 kommentarer:

  1. interresangt;) ta bilder så jeg kan se forskejll når jeg kommer hjem daaah:)

    Ina

    SvarSlett
  2. Det skal jeg gjøre Ina ;)

    10 behandlinger koster egentlig 8950, men jeg tror du kan få 20% om du bestiller timer før jul ;) Jeg fikk det og betalde ca 7000 :)

    SvarSlett
  3. Det er viktig å føle seg vel, selvom det kanskje koster litt. Men så herlig at det funker. Lykke til videre :-)
    Kjempefin blogg, klem fra mammaKine.

    SvarSlett
  4. Ja det er det absolutt ;) Og han man "problem områder" så hvorfor ikke :D "Soon I'll look like a million bucks" hihi

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers