torsdag 25. november 2010

Veiedag.... IIIIIK!!!!

I går var det veiedag igjen, og resultatet var ikke like oppløftende som forrige uke :( Helgen med julebord, og en travel uke har nok litt av skylden. Jeg har ikke fått trent så mye som jeg kunne tenkt meg denne uken, og det ble både alkohol og god mat på fredag... En dag hvor fokuset ikke er på topp, så stopper det helt opp! Urettferdig syntes jeg!!

Jaja, da har jeg ikke noe valg da, Jeg får være naziKristine fra nå av, for kiloene SKAL AV!
Kino med Jane ikveld, min meny:
Klementiner og vann! NAM NAM!!!! :-/

Jeg kan bare ikke skjønne hvorfor ikke forskere kan trylle frem en liten pille som "POFF" fjerner alle unødnendige fettbuler, klumper og ugg! Vi satt å pratet om det på jobb i går, for jeg var riiimelig frustrert over at det skal være så vanskelig.. Kommentaren jeg fikk da var; "du er jo iallefall myk da"
SKULLE DET VÆRE ET KOMPLEMENT?????? GET REAL!!!!!
Heller hard og fast, enn myk og slapp!!

Lurer på hvor lenge jeg må leve på knekkebrød med magerost og vann jeg, bare jeg tenker på sjokoladre så setter det seg jo rett på ræva, så det kan jeg bare driiite i, kan ikke se på det engang for det er akkurat som om kroppen min tar til seg kaloriene bare jeg er i nærheten!


LEI AV Å VÆRE FEIT! JEG VIL VÆRE HEIT!!!


Btw... denne uken var det -0,1 kg :-/
Totalt: -1,6 kg

(bilde lånt av google)

5 kommentarer:

  1. sånn er det bare KA, men neste uke er det nok mer ned, men du må spise mer enn bare knekkebrød å vann da;) det vet du;) OM IKKE GÅR DU HVERTFALL IKKE NED:) Jeg er endeli kommet meg på jobb etter to bomturer til flesland, feeestli.. men endelig i seng nå:) klem fra nattugla

    SvarSlett
  2. Sånn det er bare det... Sånn er det med meg også... Gikk ned 2 kg raskt som ingenting,og der sto jeg bomstille i noen uker,før det løsna litt og jeg gikk ned 4 til...
    Så må være tålmodig :) Lett å si men,hehe...
    Skjønner godt frustrasjonen din,vet så godt hvor skuffa man blir!
    Men kjære deg,du har jo akkurat begynt :)
    Så dette kommer til å gå så bra atte.
    Sunt variert kosthold er løsning,spis lite men ofte,så forbrenninga holder seg gående hele døgnet :) Klem

    SvarSlett
  3. Jeg spiser mye og variert, hver 3 time :) Det er nok treningen det står på, får ikke tid til å trene så ofte jeg vil... men men, jeg skal klare det jeg, bare litt frustrerende når det står på :P

    SvarSlett
  4. Å jadda, bare det å stå ved siden av en snopeskål gjør at snop-molekylene virrer rundt i luften og så puster man dem inn og så setter de seg rett i håndtakene. Det knirker i sømmene på klærne bare man tenker på noe godt.

    SvarSlett
  5. Huff, ja... Da får vi la vær å tenke også da :-/ hehe

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers