onsdag 10. november 2010

Veien mot et nytt og sunnere liv.... Hørt det før?

Nå kan jeg ikke lenger skylde på at "jeg har jo akkurat fått baby"!!!! Jeg er altfor tung, lite fornøyd og trenger å bedre helsen! Så nå har jeg tatt et skikkelig oppgjør med meg selv, nå SKAL jeg klare det! Og bloggen min har jeg tenkt å bruke som et hjelpemiddel! I en travel hverdag med jobb, barn og alt som følger med er det ikke så lett å finne motivasjonen bestandig! Det er lettvindt å ta noe enkelt (junk food) til middag, og det er enkelt å slappe av når kvelden kommer, man har jo tross alt jobbet hele dagen :/ LATSKAP heter det!!
Lucas blir jo bare mer og mer aktiv, og jeg vil være en sunn og aktiv mamma for han. Jeg vil være en sunn, aktiv og flott kone for Marcus, og ikke minst jeg vil være alt dette for MEG SELV!

Så her på bloggen min kan dere følge min kamp mot kiloene, latskapen og tiltakløsheten! Nå skal det jobbes! Jeg kommer ikke til å sette noen tidsfrist for jeg blir bare skuffet over det jeg ikke klarer. Jeg skal heller ta et steg av gangen, jobbe målbesvisst, og gi meg selv et skikkelig klapp på skulderen når jeg har vært flink!


Nå som alle (som leser her da) vet dette og forhåpentligvis følger med, kanskje jeg klarer å nå målet mitt! Det er flaut å ikke gjennomføre nå som det er "offentlig" iallefall.

"NO MORE MUFFIN TOP!"

      Mine mål:
  • Jeg vil gå ned ca 15 kg!
  • Jeg vil få bedre kondis!
  • Jeg vil bli mer aktiv med familien!
  • Komme skikkelig igang med treningen igjen (helst spinning)
Tror det er viktig å ikke ha for mange mål, men ha noen man kan klare! Og jeg SKAL KLARE DET! Følg nedtilling fra uke til uke!

Denne uken starter jeg på 0 kg... Forhåpentligvis er det - x kg neste uke!

(bilde lånt på google)

7 kommentarer:

  1. Flinkinga! Husk er bare å si ifra om å gå tur eller Elixia :)

    Klem Jane

    SvarSlett
  2. flink du er! En må bare sette ned beinet å si at NÅ er det nok.. Ingen andre som gjør det for deg..:P Hehe =)

    Lykke til, du er flink! Og jeg vet du kommer til å gjøre det kjempe bra :D

    SvarSlett
  3. du er flink:) du har jo klart det før så:) hva med før og etter bilder;) INa

    SvarSlett
  4. Hei. Fin blogg du har:) Artig å følge med på om du klarer det. Tenkte på å gjøre akkurat det samme selv,- å publisere det. Da blir det ikke så lett å snike til seg en muffin i tide og utide.
    Lykke til :)
    (Ps: Jeg skal også få prøve den der Lumeaen, det var slik jeg fant deg. På fb. Det blir spennende)

    SvarSlett
  5. Det er bra at flere følger med, jeg skal nok klare det! Ina, før og etter bilder skal komme ;)

    Har du blogg Janet? Blir spennende å prøve Lumeaen :) Gleder meg til det, men har du fått den? har ikke fått den enda jeg :P

    SvarSlett
  6. Flinke jenta!! Bare si ifra hvis søss kan bidra med noe. Er gjerne med ut på tur jeg.

    SvarSlett
  7. Dette klarer du Kristine!! <3

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers