lørdag 13. november 2010

Lørdagskveld med Harry Potter :)

Jeg tilbringer lørdagskvelden alene, for mannen er I Brevik på spille kveld hos onkel hærlig.
Så jeg bruker lørdagen til å skumme gjennom enda to Harry Potter filmer for å forberede meg til den nye filmen kommer på kino.

(bilde lånt av google)
Lørdager for meg har alltid vært å kunne "skeie" ut med masse kos. Men siden jeg har startet et nytt og bedre liv har jeg spist deilig frukt, og bare 100 g popkorn idag.
"klapp på skulderen til meg"
Og det går egentlig veldig bra! Det er så mye god frukt nå at det er jo like godt, om ikke bedre enn godis! Blir nok tidelig kvelden på meg idag, for i morgen skal vi på farsdag middag hos Charlott og Tore, Marcus fikk farsdagsgaven sin igår. En stili shorte fra ISAKSEN. Bilde kommer senere :)

BTW: foreløpig - 1 kg!! Oppdatering kommer til uken igjen! Så følg med :)

3 kommentarer:

  1. Gleder meg masse til den nye filmen kommer jeg også :D
    Så flink du er da! Kunne trengt å skjerpa meg litt jeg også vet jeg... Huff

    SvarSlett
  2. Det er ikke lett, men nå er jeg så lei! Så da går det heldigvis litt lettere :P

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers