søndag 14. november 2010

"I'we got my new shoes on, and suddenly everything is fine!"

Morgen gaven jeg fikk av Marcus var et nydelig kjede og tur til London for å kjøpe JIMMY CHOO SKO!!!! *love* Vi hadde en kjempe flott tur, og var innom mange sko butikker. Vi var også innom selfridges og jeg kikket på mange flotte sko der, ALEXANDER MCQUEEN,GIUSEPPE ZANOTTI,CHRISTIAN LOUBOUTON og mange andre, og etter å ha kjempet mot valgets kvaler havnet jeg på disse nyyydelige skoene Jimmy Choo Mercury:
Er de ikke fantastiske? Jeg elsker de!! Jeg har foreløpig ikke brukt de, så jeg gleder meg som bare det til helgen! Da er det julebord, en perfekt anledning til å endelig bruke de!
Jeg har en fantstisk mann som kjøpte så nydelige sko til meg!
Og syntes du de er fine på bilde skal du se de i virkeligheten! Rett og slett vakre!

De neste skoene på øsnkelisten nå er disse vakre, også fra Jimmy Choo:

(bilde er lånt fra google)
Men.... Det er nok en stund til de havner i min garderobe, vinne i lotto først kanskje? Uansett er de gorgeous! 
Sko dilla, jeg???? neeeei ...

Hvilken sko digger du?  


1 kommentar:

  1. Pst. De har Jimmy Choo i butikker i Gøteborg også..og kommer du hit med norske penger er det sånn ca. 15-20% bare på valutakursen..;) Verd å tenke på! *klem*

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers