onsdag 17. november 2010

Onsdag- Veiedag... Et steg nærmere målet!!

I dag var det veiedag! Det er nå en uke siden jeg skrev innlegget om at nå er nok nok. Jeg syntes egentlig uken har gått veldig fint, jeg har holdt meg unna godis, kun litt kos med popkorn på lørdag og et liiiite kakestykke på farsdagen. OG det ser ut til å ha gjort underverker for resultatet ble:

-1,5 kg

Og det på bare 1 uke!! Jeg er veldig fornøyd, og det er jo god motivasjon til å fortsette!

Til helgen er det julebord, og da blir det jo litt god mat og drikke. Jeg kommer ikke til å drikke så mye
( det gjør jeg skjelden alikevel)
og jeg skal ikke spise noe usundt. Da tror jeg at jeg kan kose meg med noen glass vin og litt god mat uten dårlig samvittighet!
Dette har gått så greit at jeg gleder meg til å ta fatt på en ny uke, og er spendt på veiingen neste uke!!

Hvis det er noen som har lyst til å slenge seg på i "kampen mog kiloene" så si ifra! Vi kan motivere hverandre, og støtte opp dersom det trengs. Det er alltid lettere å være flere!

5 kommentarer:

  1. flink du er:) jeg er med alltid, det vet du;) Ina <3

    SvarSlett
  2. Takk :) Jeg skal nok klare det :D Du har jo ikke mer å ta av du Ina!! Når kommer dere hjemover igjen?

    SvarSlett
  3. Så flink:-) Stå på girl! Hilsen Lene Amundsen

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers