tirsdag 9. november 2010

Philips - Lumea - Gleder meg til å prøve!

Jeg er en Buzzador, og er så heldig å har blitt valgt ut til å være med på Lumea kampanjen til Philips! Dette er er apparat som fjerner hår med lyspulser. Nå er det slutt på stubber, pain og røde nupper... Det er silkemyk hud som gjelder!!

Beskrivelsen fra philips:
Philips Lumea IPL-hårfjerningssystem bruker forsiktige lyspulser for å stimulere hårroten til å gå i dvale. Håret faller av naturlig, og gjenvekst hemmes. Bruk systemet annen hver uke for å glede deg over glatt hud hver dag. Godt resultat allerede etter et par behandlinger, og etter ca 5 behandliger har man oppnådd beste resultat. Da kan man bare ta "vedlikeholds" behandlinger.

For mer info, følg linken;
Philips - Lumea - Personlig hygiene - Hårfjerning

Håper jeg får den i posten nå en av dagene! Da blir det nok et lite buzze treff hos meg så flere kan prøve den.... Må jo dele med meg når jeg får prøve så stili produkter....

Alle skal få!

Har du prøvd denne? Hva er eventuelt dine erfaringer?

(bilde lånt på google)

4 kommentarer:

  1. Tøøøft :)
    Jeg har også meldt meg inn der,men hører aldri noe derfra jo :S

    SvarSlett
  2. Hmm... send en mail til de... Lenge siden du meldte deg inn da?

    SvarSlett
  3. Jeg mottok Lumeaen i dag, og skal lese meg opp på den nå før jeg skriver et innlegg :)

    SvarSlett
  4. Can you tell us more about this? I'd want to find out more details.

    my blog post: laser cellulite treatment

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers