fredag 26. november 2010

Jeg tar tilbake kontrollen!!

De fleste har sikkert fått med seg at jeg er lei av å være feit, og at jeg prøver ihærdig å gjøre noe med det!!!!! Siste uken gikk jeg bare ned 0,1 kg, skikkelig nedtur! Jeg har derfor funnet ut at jeg også skal ta mål av kroppen hver uke, så kanskje jeg får noen positive overraskelser der selv om vekten ikke rikker seg like mye hver gang! ( hehe, jeg er glad for at jeg ikke har en vekt som prater, "kom deg av di feite ræ....", men i noen tilfeller kunne det kanskje vært greit?)

Det er sikkert mange der ute som syntes det er fjollete av meg å lesse alt fettet mitt over på dere, men da går det fint å klikke på det lille krysset øverst i høyre hjørne og gå tilbake til ditt vanlige "perfekte" liv.
Glad på dine vegne :-)

Men det er nok helt sikkert mange som også tenker at det er greit med litt ærlighet! Kanskje sliter du med samme "problemet"? Masse fett, er ike lett, så da går det jo ann å få litt inspirasjon andre steder :-) Jeg pleier å sette meg på utsiden av Bergby's de gangene jeg trenger litt mer inspirasjon! Når man ser de mengdene med transfett, dressing og spekk som inntas der er man inspirert en god stund!
I allefall til man kommer hjem og Troikaen nærmest roper fra kjøleskapet! Pokker Marcus, kunne du ikke spist den før jeg kom hjem fra jobb da!! Arg, swoop +1kg bare ved tanken :-P Ikke noe annet å gjøre da enn å ta turen til Mac Donalds, og bli inspirert igjen! Og der blir man ekstremt inspirert!! Blæh...

Jeg skal ta målene når jeg kommer hjem i kveld, også kommer jeg til å gjøre det hver onsdag når jeg har veiedag.
EKSPONERING ER DET BESTE PRESSMIDDELET!

I går var Jane og jeg på Harry Potter og dødstalismanene, genial film btw gleder meg til del 2, og det ble ikke klementiner og vann... Jeg dristet meg på en Tab- ekstra og en eske med sukkerfrie RELAX pastiller... Jaja, ble ikke noe klining som Relax reklamen lovte, men men... Hva skal man si? Ble ikke sint heller, bare veldig veldig skuffet :-P
Så Jane!!!! Neste gang; Klinings... hihi

2 kommentarer:

  1. Lurt å måle seg,siden muskler veier mer enn fett :)
    Jeg også målte cm,og det syntes mer drastisk enn kg på vekta for å si det sånn! Hehe...

    SvarSlett
  2. Ta tror nok det er tingen... Uff, gruer meg bare til å se på målebåndet :P Blir sikkert ikke veldig oppløftende, men kanskje neste uke igjen :)

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers