fredag 19. november 2010

Julebord- en gyllen mulighet til å "glamme" seg opp litt :)

I kveld skal Marcus og jeg på julebord. Kragerø SPA hotell er stedet, og kos, glam og barnefri er målet! Dette skal bli så DEILIG!! Har jo litt vondt i mammahjertet mitt da, for Lucas er ikke helt i form. Han har vært forkjølet siden mandag, men er heldigvis på bedringens vei! Og han kommer til å ha det like bra hos mamma som han har det hjemme. Vi reiser rett før han legger seg ikveld, og kommer tidelig hjem i morgen så vi får heeele lørdagen med lillemann :)

Marcus drar på polet før vi drar, så vi kan kose oss med champagne på rommet før maten. LUKSUS!
Men det aller beste med hele kvelden er at jeg skal innvie mine fantastiske Jimmy Choo sko!!! Antrekket jeg skal ha til er i boks, for her er det viktig at antrekket matcher skoene og ikke omvendt! Smykker, veske og kjole må ikke ta fokuset vekk fra de vakre!!

Prikken over I'en er jo at Ina og Tor Fredrik også er hjemme på besøk! Ina jobber i TS group hun også, så da blir de også med på julebord :) Vi kjører sammen ned og skal kose oss glugg ihjel ikveld! Og det skal bli godt, for jeg savner snuppa mi som har flyttet heeelt til Bergen ;(

Bilder fra kvelden kommer! Om de er sømmelige nok for nettet da ;) hihi

(bilde lånt fra google)

4 kommentarer:

  1. Kose dere masse :)
    Prata med Ina her om dagen,var så koselig å se henne igjen atte :)

    SvarSlett
  2. Det blir så koseli atte:) gleder meg:) Kos å se deg å linn;)

    SvarSlett
  3. Ha det moro og kose dere maaaasse sammen! :)

    Klem Jane

    SvarSlett
  4. Dette hørtes ut som ren luksus, var nettopp på Kragerø Spa Resort selv, hadde den svære suiten eller rettere sagt leiligheten helt for meg selv!!! Tilbragte masse tid i spaavdelingen og favoritten der var nok badstuen med glassvegger ut mot utsikten, nydelig. Spesielt nydelig med en kald pærecider i lanken ved siden av.

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers