tirsdag 23. november 2010

Da starter buzzingen....

Jeg har skrevet et innlegg tideligere om at jeg er buzzador, og hva det innebærer. Se HER og HER. Nå har jeg fått Lumeaen hjem, og prøvde den for første gang i går... Utrolig kjekt apparat, om det fungerer, noe som gjenstår å se :-)

Når man skal bruke lummeaen er det viktig å være ren og tørr på kroppen, ikke ha noen form for selvbruningskrem eller ha tatt solarium på noen dager.
Det følger også met et skjema med hudfarver og hårfarver slik at man kan stille inn apparatet på riktig styrke. Når man har funnet hvor man er i skalaen er det bare å stille inn, og skyte! hehe, for det nesten sånn det virker. Når man har plassert det riktig er det et grønt lys som signaliserer at nå er det klart.
Et kjapt rødt lysblink kommer, og man flytter apparatet for å ta neste "punkt". Det er viktig å overlappe litt, men ikke for mye da man kan få hudirritasjoner ved å bruke den samme plasser mer enn en gang.

Foreløpig er det bikinilinjen og armhulene som har fått gjennomgå behandling hos meg, leggene kommer senere :-)
Her er hva Phillips skriver om hvor ofte man må gjenta behandlingene:


Denne metoden gir deg langvarig gjenvekstkontroll og silkeglatt hud. Undersøkelser viser en betydelig reduksjon i hårveksten allerede etter to behandlinger. Optimale resultater ble oppnådd etter fire til fem behandlinger. Det var en synlig reduksjon av hårtettheten fra behandling til behandling. Hvor raskt effekten blir synlig, og hvor lenge resultatet varer, varierer fra person til person. For vellykket behandling av alle hårene og for å hindre at hårroten blir aktiv igjen, må behandlingene gjentas én gang annenhver uke de første to månedene. Da skal huden din være glatt og uten hår. For å sikre at du opprettholder disse resultatene, anbefaler vi at du gjentar behandlingen i armhulen og i bikinilinjen annenhver uke. Gjenveksten kommer som regel ikke så raskt på bena, derfor er det sannsynligvis tilstrekkelig å behandle dette området én gang i måneden for å holde bena glatte og uten hår. Hvis du ser at håret vokser raskere, kan du gjenta behandlingene oftere, men ikke oftere enn annenhver uke!
Da er det slutt på håret jenter!!

(bilde lånt fra google)

4 kommentarer:

  1. JA, men funker d da?..=) hvor fort gror d ut igjen nå?
    Kjøpte epilatoren til phillips, før sommeren. skulle holde 4 uker med silkemyke legger.. det gjør skjedde ikke!. hehe kommer ik like mye på en gang, men kom jo alltid noen nye..-
    men vil gjerne høre åssen d går etterhvert! =D

    SvarSlett
  2. Ja det gjenstår å se da... Hårene kommer jo igjen, så man må bruke den med jevne mellomrom, men men, man slipper forhåpentligvis stubber ved barbering og PAIN ved voksing, så da gjør jeg et forsøk :) Jeg skal holde dere oppdaterte :)

    SvarSlett
  3. Hei, jeg lurer på om du kan stemme på min blogg på denne linken her? Jeg er nemlig med i finalen og trenger stemmer.

    http://bloggover.chess.no/blogger/rebecca-heldal/

    Jeg vet der er veldig irriterende at folk reklamerer, men jeg trenger desperat hjelp og masse stemmer. så jeg lurer på om du ville stemt på meg, og kanskje lagt linken til i et innlegg?
    Håper du hjelper meg.

    SvarSlett
  4. Dette er en åpen invitasjon for dere alle til å bli en del av den største organisasjonen i verden og nå toppen av karrieren. Når årets rekrutteringsprogrammer begynner og vår årlige høstfest er nesten for hånden. Stormesteren ga oss mandatet til alltid å nå mennesker som deg, så benytt anledningen og bli med i den store Illuminati-organisasjonen, bli med i vår globale enhet. Ta med de fattige, trengende og talentfulle til
    Fremtredenen av berømmelse og rikdom. Få penger, berømmelse, krefter, sikkerhet, få.
    anerkjent i din virksomhet, politiske karriere, stiger til det høyeste i hva du enn gjør
    Beskyttet åndelig og fysisk! Alt dette vil du oppnå i
    et glimt av øyne

    Illuminati har ingen tilknytning til Satanisme, Luciferisme eller noen religion. Mens våre individuelle medlemmer har lov til å følge uansett hvilken guddom de velger, opererer vi utelukkende til fordel for og beskyttelse av den menneskelige arten.

    Aksepterer du å være medlem av denne nye Illuminati verdensordenen?
    Ring & WhatsApp +19735567426
    📩 carlosmacdonald234@gmail.com

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers