søndag 31. oktober 2010

Ventetid og gode venner, samt dårlige frisører!

Nå er det bare noen få dager til Marcus endelig kommer hjem! Det er alltid sånn at de siste dagene går så sent!! Jeg savner han noe helt vanvittig, så det skal bli så godt å få han hjem igjen!!!

Men heldigvis er jeg er så utrolig heldig at jeg har så flotte venner som stiller opp som reserver :)
I går kom Lene til meg, og som alltid hadde vi det kjempe koselig! Dagen startet på Down town for jeg skulle klippe meg. Bob var sveisen jeg var ute etter og frisøren DREIT SEG UT! Jeg skal ALDRI klikke meg på clippso igjen! Etter jeg hadde sakt fra tre ganger at det ikke var bra takket jeg for meg, betalte og gikk på tango. De ble helt forferdet av den utrolig dårlige klippen, men heldigvis fikk de rettet det opp igjen og slutt resultatet ble veldig bra :) Kvelden kom og vi koste oss med deilig biffmiddag, soppstuing og poteter :) Lene er så god å ha! Kona mi! Tannbørsten hennes står tilogmed i tannglasset:)

Lene stiller alltid opp, og idag var ikke noe unntak! Charlott og jeg skulle en tur på MX sport og handle litt, så Lene passet gullet mens vi var der. Da jeg kom hjem igjen ringte vi til Trine som skulle komme opp etter foring, da ble det pizza og kos når hun kom!
Og heldig som jeg er får jeg snart besøk av Janemor :)

I'm blessed with great friends!!!!

6 kommentarer:

  1. Er på vei snupp :)

    SvarSlett
  2. Åååå nei så leit! Både meg og Kine ba deg jo holde deg unna Clippso Kristine :/ Snakket jo om det på bryllupsdagen din! Gjeng med talentløse tullinger der....

    SvarSlett
  3. Ja nå har jeg lært! Men jeg har jo vært fornøyd der tideligere... Har du noen tips til gode frisører da? Det er heldigvis bra nå da :)

    SvarSlett
  4. Jeg har snille Kine jeg,så vet ikke om noen gode tips,hehe. Men vet flere er godt fornøyd med La Femme på Brotorvet :)
    Godt sveisen ble bra til slutt da :D

    SvarSlett
  5. Uff a mei med frisøren da:) Men sett inn bilde av resultatet da:) klem klem

    SvarSlett
  6. Det kommer, jeg må bare ha litt hjelp, er ikke så lett å ta bilde selv gitt :)

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers