søndag 3. april 2011

Syke tilstander!!!

VI HAR SOLGT HUSET!!
Vi har hatt noen privat visninger tideligere som resulterte i at det kom inn to bud før fellesvisning som var på onsdag.
Slik ble budrundene:
Prisantydning på huset var 2 180 000.
Første budet 2 320 000.
Andre bud 2 500 000.
Tredje bud 2 510 000.
Fjerde bud 2 600 000.
Femte bud 2 620 000.
Så det resulterte i 440 000 over takst, noe som er helt strålende og langt over noe vi turte å håpe på!
Det passer jo perfekt, for da sitter vi med så mye egenkapital til det nye huset at vi får bankens beste rente på HELE lånet !!

Om dere har lest andre innlegg på bloggen min vet dere at vårt valg av melger falt på Privatmegleren, og Morten Kvelland. Og som du ser over her så var det helt tydeig riktig valg! Han er en god selger, men alikevel tar han hensyn til de som skal kjøpe huset ved å anbefalle å bruke takstmann som heller over på den strenge siden. Så de som kjøper huset kan de være sikre på at det ikke kommer noen overasskelser om noen år, og vi kan ha god samvittighet når vi flytter ut! Han har hele tiden gitt oss god informasjon, har deltatt på privatvisninger, selv på søndag, og han har inkludert oss.
Nå er det nok lenge til vi skal flytte igjen, men jeg kan iallefall
anbefalle Privatmegleren på det sterkeste!

Jeg må si jeg er glad det er over og at vi nå bare kan starte pakkingen å telle ned til 6 mai da vi flytter. Det var vært mye styr de siste ukene med tanke på at vi har hatt såpass mange på privatvisninger, og vært mye borte.

Marcus har reist på jobb igjen, og jeg starter pakkingen til uken også tar vi resten (eller mesteparten) av pakkingen i påsken. Jeg måtte jo feire hussalg alene, for han reiste på jobb den dagen vi hadde visning og satt plantet på Oseberg C under budrundene ...

Jeg gleder meg så vanvittig til å flytte nå, komme inn i drømmehuset og nyte sommeren sammen med familie og venner. Ha lange kose dager på stranden! Det kommer til å bli PERFEKT, jeg kjenner det på meg :-D 


2 kommentarer:

  1. Det er så urolig morro åsså så gøy at dere fikk solgt det for så mye over takst! Gratulerer nok engang Kristine! :D

    Blir bra å på Coche! :) Så nær stranda og så flott hus! :)

    Stor klem til deg og Lucas :)

    SvarSlett
  2. Det må være en gooood følelse ja ;)
    Skjønner godt dere gleder dere!

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers