søndag 4. september 2011

Bilder av stuer og kjøkken :)

Her kommer noen bilder av stuer og kjøkken i det nye huset vårt. Tenkte å vise dette i første omgang, så kommer det bilder av resten av huset senere :)

Hva syntes dere, interiørtips taes imot med takk!!

"Dagligstue"  sett fra Tv- stuen

Nye skjenken min

Nyinnkjøpt "Vennskap er to sjeler i samme tanke"

Glasskap med Jimmy Choo sko, og minner fra bryllupet.

Fiiiie sofaen vår! 

Vitrineskapet mitt :) 

Del av lesekroken

Peisen i lesekroken

Lesekroken

Trappeoppgangen til 2. etasje

Spisestue og dagligstue

Spisestuen

Kaffe må man ha!!

Nybakte muffins. NAM!!

Kjøkkenkrok.


Flere bilder fra kjøkkenet og resten av huset kommer!



Søndagskos fra Kristine

9 kommentarer:

  1. Nydelig den nye skjenken og vitrineskapet ditt!
    Og de bildene i trappeoppgange nså veldig søte ut. Hvor er de fra?

    SvarSlett
  2. Takk :) Det er ei tieligere nabo som har malt de bildene til meg :D Er kjempe fornøyd med de, super søte :D

    Kristine

    SvarSlett
  3. Så fint dere har fått det! :) Og så mye plass!

    Kult med skapet med alle minnene i. :) Selv har jeg farget brudeskoa mine, så nå er de partysko. Anbefales! :)

    SvarSlett
  4. Stort og flott hus a !!:) Likte veldig godt interiøret og alle smådetaljene :D:D Flink!!:)

    SvarSlett
  5. Wow, så fint dere har det :)
    Utrolig fin stil du har. Likte spesielt godt bildene i trappeoppgangen, lyktene dine og det fine store speilet over sjenken - hvor har du kjøpt det store speilet? :)

    SvarSlett
  6. Så koselig og lunt hjem!

    SvarSlett
  7. whoah this blog is great i like studying your posts.
    Keep up the great work! You recognize, lots of persons are looking around for this information, you
    could help them greatly.

    Look into my page ... cellulite treatment

    SvarSlett
  8. Så nydelig speil du har over skjenken! Kan jeg spørre hvor det er i fra?

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers