mandag 4. april 2011

Hva skulle man gjort uten familie og venner??

Jeg er så heldig og ha verdens beste familie og de aller beste vennene! 

Mamma og Gorm: Stiller alltid opp uansett hva det måtte være og går gjennom ild og vann for alle! Lucas er alltid velkommen, noe som er veldig deilig for oss så får vi litt barnefri innimellom! Gleder meg til å flytte nærmere! Både Lucas og vi er så glad i dere!!
Pappa og Ingvill: Stiller alltid opp med det de kan! Nå som vi skal flytte ordner pappa med esker, flyttefolk, bil og det som ellers følger med. Og med mye erfaring kommer han og Ingvill til og med å hjelper å pakke ned litt :) Vi er kjempe glad i dere alle sammen!
Charlott og Tore: Verdens beste søster som jeg kan dele alt med, gir gode råd, beste dansepartner. Og trenger jeg en skulder å grøte på er hun alltid der! Super tante og onkel for Lucas, som stiller opp når det måtte være nødvendig :) Tore hjelper til med praktiske ting og er litt av grunnen til at vi fikk så god pris da vi solgte huset ! Vi er så glad i dere og de skjønne tante barna!
Jon: Stiller opp med hjelp til lagring av flyttelass. Vi er alltid velkommen og Lucas elsker å være på øya hos farfar. Glad i deg Jon!
Cecilie og Thomas: Stiller opp om vi skulle trenger hjelp! Thomas hjelper gjerne til med praktiske ting og Cecilie stiller alltid opp med gode råd, og hjelp med Lucas :) Kjempe glad i dere og Fine Helmine!
Lene: Beste vennen man kan ha! Vi har vært venninder fra vi var små, minus noen år da jeg byttet skole på barneskolen. Hun er reservekonen min når Marcus er på jobb, det er hun jeg ringer til om jeg er ensom og trenger noen å prate med, hun stiller alltid opp for Lucas og han elsker sin "Tante Luemor"
( og det gjør jeg også!). Beste Beste!!
Skal bli så godt å flytte nærmere deg snuppa mi!
Jane: Glemmer meg aldri selv om jeg er satt med mann og barn :) Kommer stadig innom en liten tur, noe jeg setter utrolig stor pris på! Håper vi får til noe når jeg flytter til Bamble, nekter å miste kontakten asså!!
Glad i!
Carina som jeg nå har rett borti gaten og kan dele en kaffe og Baileys med på kvelden når jeg sitter stuck alene hjemme. Kommer til å savne både deg og "kaffe'n" når vi flytter men vi skal nok få til noe ;) Glad i deg snuppa!!
Trine: Er alltid der selv om vi ikke snakker sammen så ofte! Kveldsmat og te blir så mye lettere nå! Glad i deg! Nå kan du komme til oss å spise middag vet du ;)



Har du fortalt de du er glad i hvor mye de betyr for deg i det siste?
Gjør det!!
Man vet aldri hva morgendagen bringer!


3 kommentarer:

  1. Takk for fine ord , glad i deg vennen:))

    SvarSlett
  2. Skjønningen min!! :-) veldig glade i dere alle tre. Alle gode ord rett i retur. ;-) er jo tross alt beste søstra mi. God klem

    SvarSlett
  3. åhhh... Glad i deg også snuppa :D Blir overnattingsturer til sommeren!

    Stooor klem fra Jane!

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers