onsdag 6. april 2011

Mimring- et privilegium!

Noen ganger tar jeg med i å sitte å mimre, og nå vil jeg dele noen av minnene med dere...

Tenker tilbake på tiden da vi gikk på videregående og var nyforelsket :) Det er nå 10! år siden og tiden går så utrolig fort!! Men for en reise vi har hatt. Vi har tatt utdanning sammen, flyttet sammen i en alder av 19 år, giftet oss og fått barn. Det er så deilig å tenke på at ting kan bli så bra!
Det må jo nevnes at det har vært noen humpler på veien, men hvem har vel ikke det? Jeg mener de har gjort oss sterkere! Vi vet at forholdet vårt er sterkt og at vi kan møte nye utfordringer sammen!

I går hadde jeg en skikkelig mimre dag da jeg satt å kikket på bilder og det er jo så utrolig morsomt! Vi ble sammen da vi var 17, og vi så jo så vanvittig unge ut! hehe, jeg husker jeg tenkte at Marcus var så syyyykt deilig!! Og det er ikke det, han var jo det i mine øyne da, men jeg må si at NÅ er han iallefall det!!
Han er min drømmemann!

For et halvt år siden giftet vi oss! En av de aller beste dagene i mitt liv! Alt ble perfekt i mine øyne og det var så fint å kunne dele den med familie og venner! Det ble en dag med mye moro, mange gode tårer og et hav av ærlige og flotte minner! Vi har enda ikke fått opp bilder fra bryllupet på veggen, så når vi kommer inn i det nye huset skal jeg fremkalle noen flotte bilder og dedikere en vegg til denne fantastiske dagen!
Jeg vil ha minnene rundt meg så jeg kan bli minnet på denne dagen når jeg trenger det!
Har man en dårlig dag er det så viktig å kunne hente frem slike minner! Det gjør en grå hverdag så mye lysere og lettere!


Livet som mann og kone er fantastisk, og dagen ble et eventyr!


                                Sneek peek!                                                         Omsorg!

En annen fantastisk dag i mitt liv var 20.02.2010- Lucas ble født! Den andre flotte mannen i mitt liv!
Tenk at det er over et år siden allerede... Lille baby'n min har blitt stor gutt og det har gått så utrolig fort! Jeg savner tiden med han da han var lille klumpen min!! Ikke missforstå, jeg ville ikke vært foruten tiden fremover, han gir så mye av seg selv nå, men babylukten er borte... Kan ikke noen finne på en måte å få samlet denne på et glass slik at man kan ta den frem når baby savnet blir for stort!! hehe..
Om man bare kunne gå litt tilbake i tid og få oppleve EN gang til første gangen han åpner øynene, smiler, ler, gurgler, sovner i armene osv..

Lille baby'n vår, helt fersk- og veldig etterlengtet!


Nå er det sikkert mange som tenker- "Er det ikke bare å få et barn til??" EH... Joda, men ikke helt enda. For selv om jeg savner tiden med baby koser jeg meg så mye med Lucas nå er utvikler seg i en utrolig fart. Jeg vil ikke gå glipp av denne tiden med han, og jeg tror at vi som familie har godt av å vente til han er litt eldre. Nå har han begynt å gå, han babler mye og sier flere og flere ord! Leker med lego og koser med mamma'n og pappa'n sin. Han elsker oss med hele seg og viser det daglig! En fantastisk følelse!! Og vi elsker han, mer enn det går ann å si med ord!

Blidfisen vår!



Nå får jeg heller kose meg med venner og kjente sine små baby'er som er på vei :)
Men at det kommer et barn til i fremtiden er absolutt ikke utenkelig! ;)


Jeg ser virkelig lyst på fremtiden, vi skal erobre verden!
Nå kommer våren, om en mnd flytter vi inn i drømmehuset, Lucas vokser seg stor og sterk og vi er så stolte av han! Jeg elsker familien min, og kanskje en dag om noen år kan det bli en bror eller søster til Lucas ;)
Jeg er stolt kone til en fantastisk mann som gjør alt for sin lille familie!

ELSKER DERE MARCUS OG LUCAS!
Jeg er privligert som har dere i livet mitt :*

1 kommentar:

  1. Koselig innlegg!
    Mimring er noe av det beste som finnes ;)
    Rørende og artig og se tilbake på alle de gode årene og alle opplevelsene man har vært gjennom.

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers