torsdag 17. mars 2011

Utfordringen 2011- Radio Grenland

Radio Grenland har nå ute noe som heter utfordringen 2011. Dette er et samarbeid med Elixia som går ut på nå målet man setter for seg selv enten det gjelder å gå ned noen kg, stramme opp, komme seg ut av sofaen, eller alt sammen! De fleste vet at jeg har jobbet en stund for å gå ned i vekt nå, men ting har lett for å stoppe litt opp, og det er vanskelig å finne tid og overskudd når det er så mye annet som tar opp tid og energi. Jeg har derfor sendt inn en påmelding til dette, og håper jeg kommer med! Med et helt team med er jeg sikker på at jeg blir MILF "in no time" hehe...

Mer om kampanjen derea kan du lese HER 



Wish me luck! Håper det blir meg som får denne muligheten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers