tirsdag 15. mars 2011

Litt Buzzing om Nestlé Frutti Smoothie

Jeg er medlem av Buzzador og er så heldig å få prøve ut nye produkter samt dele ut og la andre få prøve. Denne kampanjen er fra Nestlé og inneholder:

 10 Nestlé Frutti Smoothie fersken/banan
og
10 Nestle Frutti Smoothie mango/ananas/banan


Disse er utrolig gode, Lucas eeelsker de! Vi har tideligere kjøpt mye smoothie fra Ella's kitschen, organiske smoothies, men disse er vel så gode! Nå gjenstår det å sjekke næringsinnholdet og se hvem jeg mener passer best for min ettåring. Smaken er det ikke noe å utsi på, og heldig meg har en sønn som skjelden orker hele så da får mor resten ;-) DEILIG!

Smoothie og havrekjeks blir brukt som"lørdagsgodt" hjemme hos oss. Og vi pleier også å ha med dette i stellebagen slik at vi alltid har litt i bakhånd om det skulle bli behov.

Lucas holder på med tenner nå (4 jeksler som nesten er ute), og har derfor veldig vondt i munnen så det går for det meste i flytende om dagen, da er det veldig godt å få litt annet enn bare melk og drikki.

Hva er vel bedre enn flytende frukt da??
Denne anbefalles for både store og små ;-)


Har du lyst til å bli en buzzador? Meld deg inn da vel, det kan du gjøre HER!
Flott om du skriver at jeg anbefalte Buzzador, oppgi da kria5.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers