tirsdag 11. mai 2010

Nå er det heeeldigvis ikke lenge igjen!!!


Nå er det ikke lenge til Marcus kommer hjem!!! Gleder meg så utrolig mye! Og jeg gleder meg til å se han med Lucas igjen! Lucas som smiler og ler hele dagen, det er så deilig :)

Jeg er rett og slett utrolig lykkelig og elsker familien min!

Vi begynne å ordne litt ute, gjøre ferdig beddet jeg har startet på og utvide verandaen bak også nå som Marcyus skal være hjemme i fire uker :) Det skal bli så deilig :) Vi har mange planer fremover, og det er bare å sette igang! Men først skal vi kose oss sååå mye sammen til helgen, hele lille familien.

I dag var det første gangen Lucas ikke sovnet med en gang... Jeg la han halv åtte, også sovnet han klokken ni.. Hehe, bortsjemt... Tja :P Jeg vet ikke helt om jeg tør å få flere barn jeg, kommer helt sikkert ikke til å få en så snill baby neste gang! Fra Lucas var 5 uker la vi han på eget rom, og han har sovet hele natten siden. Nå våkner han mellom fem og seks om morgenen, da får han mat og sover til mellom halv ni og ti :) Når han våkner da pleier han å ligge inne hos oss å kose litt, da ligger han bare å gliser og titter på oss mens vi sover litt til :D

Jeg elsker å være mamma! Jeg elsker å være samboeren til Marcus!

Livet er hææærlig!!!!!!

4 kommentarer:

  1. Hæærlig bedd!!:D Håper vi får se masse bilder etter disse ukene :)

    Hærlige å lese slike positive innlegg om familien :)

    Ha en god kveld :)

    SvarSlett
  2. Jeg skal legge inn mange bilder :) Håper bare vi får gjort så mye som jeg håper på, blir fort mye kos når han er hjemme, men vi får vel prøve å være litt effektive nå ;) hehe

    SvarSlett
  3. Spennende med prosjekter!
    Kos deg masse med familien når mannen er hjemme igjen da :)

    Og du,snuppa,står på baby-tickeren din at Lucas er over 1 år jo ;p Tihi,litt feil kanskje. . .
    Greit tida går fort,men dette var jo ekstremt

    SvarSlett
  4. Hehe, har nok gått litt fort i svingene her ja :P

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers