mandag 10. mai 2010

Første innlegget mitt :)

Sitter her, klokken er 23.21 og burde vel egentlig gå å legge meg... men men... Tenker hele tiden på bryllupet, og da er det jammen ikke lett og sove! Bare 4 mnd igjen
Ellers er invitasjonene snart ferdig, og bordkortene er påbegynt... Her om dagen satt jeg i bilen på vei ut til søstern min og prøvde å tenke ut hva jeg skulle si i talen min til Marcus og da begynte jeg selvfølgelig å gråte... Hehe, åssen kommer det til å gå på den store dagen tro :P
Vi har jo vært sammen i 9 år, og opplevd så mye sammen! OG endelig skal jeg bli kona hans
Da blir vi endelig Fam. Pedersen
Men før vi skal bli mann og kone må lille gull døpes! Det skal skje den 30. mai. 2010 i bamble kirke. Han skulle egentlig ha samme dåpskjolen som jeg hadde, men lille gutten min er ikke liten nok :P Så da måtte vi låne kusina sin ;) Det kommer sikkert til å bli en flott dag!

Lille gullet la seg kvart over syv idag, ikke helt iform stakar, og han sover enda :) Håper han gjør som han pleier å sover hele natten ;)
Jeg har aldri blogget før, så blir spennende om det bli noe greie på dette, jge må nok få litt tips og inspirasjon av andres blogger :)
Natta alle sammen, nå skal jeg gå å drømme om den flotte mannen min som kommer hjem til torsdag etter å ha vært på jobb i over 2 uker :) Skal bli så deilig å få han hjem igjen!!!

6 kommentarer:

  1. så flott kjole.. jeg er blitt veldig glad i litt farge detaljer på brudekjoler :) er det noe i den durn der du har lyst på eller ?

    morro med dåp den 30 mai da :D og syns dåpskjolen ikke passr.. det har fakisk ikke jeg tenkt på.. for lille mor skal ha på den jeg hadde på, men aner jo ikek om den vil passe! hehe..

    Skjønner du gleder deg til han kommer hjem :)

    SvarSlett
  2. Det er denne kjolen jeg skal ha når vi gifter oss 18 september :) Skal bestille den om 2 uker ca av Torunns drømmekjoler ;)

    Når skal du ha dåp da? Du burde prøve kjolen litt på forhånd ;)

    SvarSlett
  3. Spennende Kristine,skal selvsagt følge med på bloggen din :)

    SvarSlett
  4. Velkommen til bloggland :D Dette klarer du nok kjempe bra. Du er godt igang!

    Morro med bryllup. Gifter meg 19 juni, og det er IKKE lenge til. Kjenner nervene begynner å komme ja..:P

    SvarSlett
  5. Så koselig Linn! Jeg er stadig ikke på bloggen din å kikker, så kommer nok til å hente litt inspirasjon der :) Har ikke komentert da for visste ikke hvordan :)

    Takk for det Veronika :) Lykke til med bryllup, det var ikke lenge til nei :) Tenker du gleder deg!!

    SvarSlett
  6. Blir spennende å følge bloggen din!:)

    Skjønner godt at tårene kommer når du tenker på tale til din kjære ja. Tror jeg kommer til å stå å tute som bare det selv i mitt bryllup (som ikke er planlagt dato enda.. )
    Er så følsom av meg at jeg griner av småting, hehe

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers