søndag 23. mai 2010

Lenge siden sist nå...

Nå er det vel på tide å skrive litt igjen! Marcus har vært hjemme i halvannen uke nå, og vi storkoser oss!! Alle jobbene vi skulle gjøre er begynnt på og det blir såååå fint! Trappen foran huset er snart ferdig og beddet mangler to steiner, litt jord og planter. Gleder meg til å få det helt ferdig.
Denne uken skal vi også male og olje litt :) Da blir det bra!

Jeg er i full gang med å planlegge dåpen til gullet som er neste helg. Gleder meg til få det overstått egentlig, syntes det er mye stress... Men det blir sikkert en flott dag!

I helgen har Lucas vært hos mamma fra fredag til lørdag og Marcus og jeg var i brevik og feiret Martin. Det var en utrolig koselig kveld med gode venner og drikke! Jeg ble sannelig litt full også jeg, for første gang siden juni ifjor... Hehe, var sikkert litt av et syn! Vi henet Lucas klokka tre idag og var på sjølofet med Martin, Siri, Tor Erling og Filip, kjempe koselig!!!

Nå gleder jeg meg masse til en ny uke! Mandag er det sandhåndball. Tirsdag skal Jane og jeg til Oslo. Onsdag skal vi gjøre ferdig trappa og beddet. Torsdag skal jeg gå laaang tur. Og fredag og lørdag blir det ordning til dåp og frisør time.

Det er vel på tide å få bestillt brudekjolen også snart, så da får jeg reise til skredderen og ta mål også til uka!

Krysser fingerne at finværet fortsetter selv om det ser mørkt ut foreløpig.

Nå skal jeg logge av her og kose meg med min fremtidige mann resten av kvelden!

2 kommentarer:

  1. Så koslig blogg du har :o)
    Høres ut som du har en travel uke forran deg.. Lykke til med trapp, bed, dåp og skredderen :o)Håper du får litt tid til å nyte solen om vi litt den kommende uken :o)

    Hilsen Linda T

    SvarSlett
  2. Dåpen er nå over, så bare de andre tingene igjen, men iløpet av uken bør mye væære gjort ;)

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers