torsdag 10. juni 2010

Utfordring fra Kine og Linn :)

Jeg fikk i utfordring å ramse opp 6 positive ting om meg selv å legge vet et bilde jeg liker: Så her kommer det...


*Jeg er omgjenngelig og blid.

*Jeg er en god mor.

*Jeg stiller alltid opp for de jeg bryr meg om!

*Jeg er til å stole på.

*Jeg er flink til å stelle hjemme.

*Jeg er strukturert.
Dette bilde ble tatt 30. mai 2010, dåpsdagen til Lucas. Jeg liker det godt fordi det er et fint bilde av oss to, og jeg elsker å være mamma'n hans :)

4 kommentarer:

  1. kjempe fint bilde snuppa :)

    SvarSlett
  2. Nei,de bildene er tatt med det nye objektivet,som jeg er veldig fornøyd med :)

    SvarSlett
  3. Viktig å se litt på hva man er flink til innimellom. En flott utfordring!
    Kjempe fint bedd under her :-)
    Klem fra Kine.

    SvarSlett

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers